Comunicar eficientment en temps de crisi per generar vendes a mig termini
Dimecres, 17 de febrer de 2021
Com podem encarar aquest context de crisi global que ha provocat la COVID-19? Tot el que les empreses i organitzacions, sense excepció, facin i comuniquin ara mateix marcarà en bona part el seu èxit en el futur doncs, més d’hora que tard, s’obriran noves finestres d’oportunitat. Un moment de crisi ben gestionat pot ser una bona oportunitat per als intangibles, creant notorietat, reputació, percepció de valor, capacitat d’influència i, en conseqüència, generar vendes a mig termini.
Descobreix-ho en aquesta sessió impartida per Josep Salvat, llicenciat en Periodisme per la UPF i Diplomat en Geografia i Història per la UB. És fundador de la consultora JOSEP SALVAT PR i assessor de màrqueting corporatiu per a empreses i organitzacions. Ha estat cap de premsa i RRPP a Panasonic i Samsung. Avui dirigeix l’àrea de RRPP i d’Einstein & Monroe i és codirector del Màster en Direcció de Comunicació a ESIC Business School. És també professor associat a la UAB des de l’any 2014.
Us hi esperem!